Page 10 - Πόλη Φωτεινή
P. 10
Η ενημέρωση των δημοτών για ό,τι συμβαίνει στις εξής κατευθύνσεις:
στη πόλη μας, για τις αποφάσεις του Δημοτικού Κοινωνικές υπηρεσίες (υγιεινή, ασφάλιση, διατρο-
Συμβουλίου, για τις θέσεις των Δημοτικών παρα- φή, δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες, επίκαιρα
τάξεων, για τις εξελίξεις γενικότερα της δημοτικής κοινωνικά προβλήματα κ.ά.).
ζωής, αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για την Οικονομικά προϊόντα (αγροτικά, βιομηχανικά, τε-
παράταξη «Πόλη Φωτεινή» Δάφνη-Υμηττός. χνολογικά, υπηρεσίες, προϊόντα, τιμές κ.ά.).
Η παράταξή μας θεωρεί ότι η επικοινωνία της Δη- Πολιτισμικά αγαθά (περιβάλλον, οικοσύστημα, πα-
μοτικής Αρχής με τους πολίτες αποτελεί υποχρέω- ράδοση κ.ά.).
σή της, αλλά και σημαντική διευκόλυνση και των Η μεθοδολογία που θα εφαρμόζεται θα έχει ως
δύο πλευρών. Παράλληλα, εξοικονομείται χρόνος βασικούς τρόπους:
και κόπος για την εξυπηρέτησή τους, και αποσυμ- 1.Την πληροφόρηση σε ατομικό και συλλογικό
φόρηση των δημοτικών υπηρεσιών. επίπεδο.
Επί τούτου, η παράταξή μας δεσμεύεται: Σε ατομικό επίπεδο, θα επιτυγχάνεται με προσωπι-
-Να δημιουργήσει Γραφείο Επικοινωνίας και Υπο- κή, τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επαφή, για την κατά-
στήριξης του Δημότη, με σκοπό την καταγραφή θεση αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας.
των προβλημάτων και θεμάτων που απασχολούν Σε συλλογικό επίπεδο, θα επιτυγχάνεται με την έκ-
τους πολίτες, καθώς και την παροχή πληροφοριών δοση φυλλαδίων και την πραγματοποίηση διαλέ-
σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Δήμο. ξεων - συζητήσεων για επίκαιρα θέματα που απα-
Τα αιτήματα, τα παράπονα και οι προτάσεις των πο- σχολούν τον καταναλωτή.
λιτών θα καταγράφονται και θα προωθούνται αυ- 2.Τη μελέτη και έρευνα που θα εντοπίζει και θα κα-
θημερόν στο Γραφείο Δημάρχου, το οποίο εντός ταγράφει τα προβλήματα για τη σωστή και ολοκλη-
τριών ημερών θα ενημερώνει προφορικά και σε ρωμένη ενημέρωση.
δέκα ημέρες θα είναι υποχρεωμένο να απαντά και 3.Τη δικτύωση για την αποτελεσματικότερη λει-
εγγράφως, έτσι ώστε οι απαντήσεις να αποκτούν τουργία του γραφείου, με φορείς σε τοπικό, εθνι-
δεσμευτικό χαρακτήρα. Η επικοινωνία θα είναι κό και διακρατικό επίπεδο.
δυνατή είτε μέσω αποστολής SMS σε συγκεκρι- -Να εκδίδει σε τακτική βάση ένα ολοκληρωμένο
μένο αριθμό είτε με email και θα δίνεται άμεσα – έγκυρο ψηφιακό Έντυπο Δημοτικής Πληροφόρη-
απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία (ιεράρχηση σης & Προβληματισμού, στο οποίο θα μπορούν
προβλημάτων, έμμεσο δημοψήφισμα/κατηγοριο- να εκφράζονται όλοι οι πολίτες, με τη δική τους
ποίηση). Με τον ίδιο τρόπο, ο Δημότης θα μπορεί ελεύθερη συμμετοχή. Επίσης, μέσω αυτού του
να επικοινωνεί και σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης εντύπου, θα υπάρχει πληροφόρηση για όλα τα
π.χ. πλημμύρες σε συνεργασία με την Πυροσβεστι- προγράμματα που θα λειτουργούν στο Δήμο, τα
κή Υπηρεσία και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής έργα που θα βρίσκονται σε εξέλιξη, τις αποφάσεις
Προστασίας. του Δημοτικού Συμβουλίου κ.λπ.
-Να ιδρύσει Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή σε -Να επαναφέρει σε ετήσια βάση ανοικτή Λαϊκή Συ-
συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή νέλευση της Δημοτικής Αρχής με τους πολίτες για
με στόχο την πρόληψη και την προστασία του, κα- απολογισμό των πεπραγμένων του έργου και των
τοχυρώνοντας τα θεμελιώδη δικαιώματά του. δύο Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Δάφνης –
Η κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών θα χωρίζεται Υμηττού με πλήρη στοιχεία.
10