Page 10 - Πόλη Φωτεινή
P. 10

Η  ενημέρωση των δημοτών για ό,τι συμβαίνει    στις εξής κατευθύνσεις:
               στη πόλη μας, για τις αποφάσεις του Δημοτικού   Κοινωνικές υπηρεσίες (υγιεινή, ασφάλιση, διατρο-
               Συμβουλίου, για τις θέσεις των Δημοτικών παρα-  φή, δημόσιες και δημοτικές υπηρεσίες, επίκαιρα
               τάξεων, για τις εξελίξεις γενικότερα της δημοτικής   κοινωνικά προβλήματα κ.ά.).
               ζωής, αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για την   Οικονομικά προϊόντα (αγροτικά, βιομηχανικά, τε-
               παράταξη «Πόλη Φωτεινή» Δάφνη-Υμηττός.         χνολογικά, υπηρεσίες, προϊόντα, τιμές κ.ά.).
               Η παράταξή μας θεωρεί ότι η επικοινωνία της Δη-  Πολιτισμικά αγαθά (περιβάλλον, οικοσύστημα, πα-
               μοτικής Αρχής με τους πολίτες αποτελεί υποχρέω-  ράδοση κ.ά.).
               σή της, αλλά και σημαντική διευκόλυνση και των   Η μεθοδολογία που θα εφαρμόζεται θα έχει ως
               δύο πλευρών. Παράλληλα, εξοικονομείται χρόνος   βασικούς τρόπους:
               και κόπος για την εξυπηρέτησή τους, και αποσυμ-  1.Την πληροφόρηση σε ατομικό και συλλογικό
               φόρηση των δημοτικών υπηρεσιών.                επίπεδο.
               Επί τούτου, η παράταξή μας δεσμεύεται:         Σε ατομικό επίπεδο, θα επιτυγχάνεται με προσωπι-
               -Να δημιουργήσει Γραφείο Επικοινωνίας και Υπο-  κή, τηλεφωνική ή ηλεκτρονική επαφή, για την κατά-
               στήριξης του  Δημότη, με σκοπό την καταγραφή   θεση αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας.
               των προβλημάτων και θεμάτων που απασχολούν     Σε συλλογικό επίπεδο, θα επιτυγχάνεται με την έκ-
               τους πολίτες, καθώς και την παροχή πληροφοριών   δοση φυλλαδίων και την πραγματοποίηση διαλέ-
               σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο Δήμο.   ξεων - συζητήσεων για επίκαιρα θέματα που απα-
               Τα αιτήματα, τα παράπονα και οι προτάσεις των πο-  σχολούν τον καταναλωτή.
               λιτών θα καταγράφονται και θα προωθούνται αυ-  2.Τη μελέτη και έρευνα που θα εντοπίζει και θα κα-
               θημερόν στο Γραφείο Δημάρχου, το οποίο εντός   ταγράφει τα προβλήματα για τη σωστή και ολοκλη-
               τριών ημερών θα ενημερώνει προφορικά και σε    ρωμένη ενημέρωση.
               δέκα ημέρες θα είναι υποχρεωμένο να απαντά και   3.Τη δικτύωση για την αποτελεσματικότερη λει-
               εγγράφως, έτσι ώστε οι απαντήσεις να αποκτούν   τουργία του γραφείου, με φορείς σε τοπικό, εθνι-
               δεσμευτικό  χαρακτήρα.  Η  επικοινωνία  θα είναι   κό και διακρατικό επίπεδο.
               δυνατή είτε μέσω αποστολής SMS σε συγκεκρι-    -Να  εκδίδει  σε  τακτική  βάση  ένα  ολοκληρωμένο
               μένο αριθμό είτε με email και θα δίνεται  άμεσα   – έγκυρο ψηφιακό Έντυπο Δημοτικής Πληροφόρη-
               απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία (ιεράρχηση   σης & Προβληματισμού, στο οποίο θα μπορούν
               προβλημάτων, έμμεσο δημοψήφισμα/κατηγοριο-     να εκφράζονται όλοι οι πολίτες, με τη δική τους
               ποίηση). Με τον ίδιο τρόπο, ο Δημότης θα μπορεί   ελεύθερη  συμμετοχή.  Επίσης,  μέσω  αυτού  του
               να επικοινωνεί και σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης   εντύπου, θα υπάρχει  πληροφόρηση για όλα τα
               π.χ. πλημμύρες σε συνεργασία με την Πυροσβεστι-  προγράμματα που θα λειτουργούν στο Δήμο, τα
               κή Υπηρεσία και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής   έργα που θα βρίσκονται σε εξέλιξη, τις αποφάσεις
               Προστασίας.                                    του Δημοτικού Συμβουλίου κ.λπ.
               -Να ιδρύσει Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή σε   -Να επαναφέρει σε ετήσια βάση ανοικτή Λαϊκή Συ-
               συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή   νέλευση της Δημοτικής Αρχής με τους πολίτες για
               με στόχο την πρόληψη και την προστασία του, κα-  απολογισμό των πεπραγμένων του έργου και των
               τοχυρώνοντας τα θεμελιώδη δικαιώματά του.      δύο Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Δάφνης –
               Η κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών θα χωρίζεται   Υμηττού με πλήρη στοιχεία.






                                                           10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15