Page 16 - Πόλη Φωτεινή
P. 16

Ο συνδυασμός «Πόλη Φωτεινή» δεσμεύεται για     ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ & ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
               τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων
               παιδικών σταθμών.
                                                              -Δημιουργία Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης
                                                              Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες & Δεξιότητες, με κα-
               Οι ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, υποχρεώ-  τάλληλη στελέχωση βοηθητικού και επιστημονικού
               νουν τη μητέρα να απουσιάζει όλο και περισσό-  προσωπικού, καθώς και σύνδεση του Δήμου με
               τερες ώρες από το σπίτι. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση   αντίστοιχα δίκτυα πόλεων για την καλύτερη αξιο-
               μπορεί να παρέμβει και να συμβάλλει ουσιαστικά   ποίηση των προγραμμάτων και των δυνατοτήτων
               στηρίζοντας τη συνοχή της οικογένειας με:      της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
               -Δυνατότητα εγγραφής όλων των αιτούμενων παι-  Τα προγράμματα θα ποικίλουν και θα είναι προ-
               διών.                                          σαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε παιδιού, ανά-
               -Ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές, παιδίατροι, εξειδι-  λογα με τις ιδιαιτερότητές του, το δε επιστημονικό
               κευμένο παιδαγωγικό προσωπικό στην υπηρεσία    προσωπικό θα μπορεί να εργάζεται εξατομικευμένα.
               της αναβάθμισης του παιδαγωγικού έργου.
               -Ενιαίο παιδαγωγικό πρόγραμμα σε όλους τους    Μέσα από προγράμματα και δραστηριότητες όπως
               σταθμούς, σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγι-  ζωγραφική,  χειροτεχνία, παιχνίδια ατομικά-ομα-
               κές αντιλήψεις, για την ολόπλευρη ψυχοσωματική   δικά,  θεατρικό  παιχνίδι,  μουσικοκινητική  αγωγή,
               ανάπτυξη του παιδιού. Σεμινάρια στους παιδαγω-  γυμναστική, θεραπευτική κολύμβηση, πολιτιστι-
               γούς για ενίσχυση των γνώσεών τους στις σύγχρο-  κές-ψυχαγωγικές  εκδηλώσεις,  περίπατοι  και  επι-
               νες παιδαγωγικές τάσεις.                       σκέψεις σε χώρους αναψυχής ή πολιτιστικά κέντρα,
               -Δημιουργία κατάλληλα διαμορφωμένων Παιδικών   στοχεύουμε στην:
               Κέντρων Ολιγόωρης Φιλοξενίας μικρών παιδιών,   -Αφύπνιση και ανίχνευση των δημιουργικών δυνά-
               για το διάστημα της ημέρας που οι μητέρες τους   μεων των παιδιών.
               αδυνατούν να βρίσκονται μαζί τους, είτε λόγω ερ-  -Συμμετοχή και ανάληψη ρόλων.
               γασίας, είτε λόγω αυξημένων υποχρεώσεων μέσα   -Επαφή και επικοινωνία με συνομηλίκους.
               στην οικογένεια (π.χ. ύπαρξη στο σπίτι ανήμπορων   -Αφομοίωση αρχών και αξιών που σκιαγραφούν
               ηλικιωμένων ανθρώπων ή ατόμων με ειδικές ανά-  και προσδιορίζουν την  προσωπικότητα του αν-
               γκες). Η παραμονή των παιδιών στους βρεφονη-   θρώπου.
               πιακούς σταθμούς θα είναι απόλυτα ασφαλής, με   Επίσης, δεσμευόμαστε για τη δημιουργία κατάλλη-
               τήρηση των κανόνων υγιεινής και ιατρική παρακο-  λης υποδομής στην πόλη μας, ώστε να διευκολύ-
               λούθηση, ενώ παράλληλα θα υπάρχει δημιουργική   νουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, τη μετακίνη-
               απασχόληση των παιδιών από νηπιαγωγούς, οι     ση και διαβίωση των ατόμων με ειδικές ανάγκες &
               οποίοι εκπληρώνουν ουσιαστικά το ρόλο τους.    δεξιότητες, μέσα σ’ αυτήν. Εδώ συμπεριλαμβάνο-
               -Σχολή Γονέων. Οι νέοι γονείς θα έχουν τη δυ-  νται:
               νατότητα να συζητούν με εξειδικευμένους ψυχο-  -Ηχητικές συσκευές στους φωτεινούς σηματοδότες
               λόγους  ζητήματα  που  τους  απασχολούν  για  την   των δρόμων για τη διευκόλυνση των συνανθρώ-
               ανατροφή των παιδιών τους. Ημερίδες ενημέρω-   πων μας που στερούνται όρασης.
               σης, αλλά και κατ’ ιδίαν συναντήσεις ή σε μικρές   -Εγκατάσταση καρτοτηλεφώνων χαμηλού ύψους.
               ομάδες. Ανίχνευση αναγκών στην αρχή της σχολι-  -Κατασκευή ειδικών κεκλιμένων διαδρόμων χω-
               κής χρονιάς και με βάση αυτές τις ανάγκες σχεδια-  ρίς σκαλιά (ράμπες) στα Δημοτικά κτίρια, για την
               σμού ημερίδων ενημέρωσης από εξειδικευμένους   εύκολη πρόσβαση των ατόμων που κινούνται με
               ομιλητές. Ενθάρρυνση της συμμετοχής των γονέων   καροτσάκι.
               στις σχολικές δραστηριότητες και της συνεργασίας   Η επαγγελματική αποκατάσταση των νέων με ειδι-
               τους με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων για την   κές ανάγκες & δεξιότητες  είναι ένα από τα σοβα-
               αποτελεσματικότερη παροχή βοηθείας στα παιδιά   ρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Για την
               τους. Μηνιαίες συναντήσεις γονέων για εντοπισμό   επίλυση  αυτού, θα επιδιώξουμε την εκπαίδευσή
               τυχόν προβλημάτων και άμεση επίλυσή τους.      τους σε θέσεις εργασίας στο προστατευόμενο πε-
               - Μόνιμη μέριμνα με σύγχρονη πιστοποίηση ISO   ριβάλλον της κοινωνικής υπηρεσίας του Δήμου, σε
               για όλες τις παιδικές χαρές του Δήμου μας.     συνεργασία πάντα με ειδικά σχολεία και εργαστήρια.







                                                           16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21