fbpx

Διαφάνεια

Η Δημοτική Αρχή οφείλει να ενημερώνει τους δημότες της για όλες τις διαδικασίες που ακολουθούνται στην πραγματοποίηση έργων, στην αναβάθμιση υπαρχόντων υποδομών, είτε αυτές αφορούν τα οικονομικά τους δεδομένα είτε αφορούν την πορεία και ολοκλήρωσή τους. Η Διαφάνεια δίνει τη δυνατότητα στον ενεργό πολίτη να ελέγξει τα πεπραγμένα της Δημοτικής Αρχής και να κάνει άμεσα και έγκυρα την αντιστοίχιση λόγων και έργων. Συγκεκριμένα:

  • Έκδοση ηλεκτρονικού φυλλαδίου Δημοτικής Πληροφόρησης και Προβληματισμού για την ενημέρωση των Δημοτών για τα προγράμματα και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στον Δήμο.
  • Στο ίδιο φυλλάδιο παρουσίαση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου .
  • Επαναφορά της ετήσιας Λαϊκής Συνέλευσης της Δημοτικής Αρχής, με τους πολίτες να ρωτούν για τα πεπραγμένα και το έργο της χρονιάς που πέρασε.
  • Διενέργεια δημοψηφίσματος για τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν την πόλη με ενεργή συμμετοχή των πολιτών και στόχο την ενίσχυση της αξιοπιστίας του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της δημιουργίας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
  • Σύγχρονος διαδικτυακός τόπος του Δήμου Δάφνης-Υμηττού μέσω του οποίου ο πολίτης μπορεί να μαθαίνει οτιδήποτε τον αφορά και τον ενδιαφέρει για την πορεία της Δημοτικής Αρχής από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων της.

Οικονομική ανάπτυξη

diafaniaΗ οικονομική ανάπτυξη ενός Δήμου απαιτεί να είναι βιώσιμος και ικανός να προβαίνει σε ενέργειες απαραίτητες, για να τονώσει την επιχειρηματικότητα στα όρια της πόλης. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η παράταξή μας θεωρεί ότι είναι αναγκαία η αναβάθμιση της Δημοτικής Επιχείρησης, ως εργαλείο επίτευξης του οράματός μας.

 

Συγκεκριμένα:

  • Επαναπροσδιορισμός του ρόλου της.
  • Νέο επιχειρησιακό σχέδιο σε σύγχρονους τομείς. σημαντικούς για την αρωγή στη μικρομεσαία επιχείρηση.
  • Δημιουργία Δημοτικού Πάρκινγκ.
  • Δημιουργία Δημοτικού Θεάτρου.

Μία ανεξάρτητη, οικονομικά δυνατή, δημοτική επιχείρηση, μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην οικονομία της περιοχής, βοηθώντας παράλληλα με δράσεις και συνεργασίες την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της πόλης. Συγκεκριμένα:

  • Δημιουργία ειδικού τμήματος εξεύρεσης πόρων και εθνικών-ευρωπαϊκών προγραμμάτων για επιχειρήσεις.
  • Σεμινάρια επιμόρφωσης ενηλίκων ανά κλάδο.
  • Δημιουργία Σχολής Πληροφορικής.
  • Διοργάνωση Ημερίδων και Συνεδρίων για την επιχειρηματικότητα.
  • Δημιουργία τράπεζας πληροφοριών για την ενημέρωση ανά κλάδο κάθε μικρομεσαίας επιχείρησης.

Εκτός από τη Δημοτική Επιχείρηση, η παράταξή μας πιστεύει πως οι συνεργασίες και η ανάδειξη των επιχειρήσεων του Δήμου μας, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βιωσιμότητα των τοπικών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα:

  • Δημιουργία Δικτύου των επιχειρήσεων του Δήμου ανά κλάδο δραστηριότητας.
  • Δημιουργία Κάρτας Δημότη Δάφνης-Υμηττού με σημαντικά προνόμια και κίνητρα για τις αγορές από τις επιχειρήσεις της πόλης.
  • Δημιουργία Δημοτικού Site (ιστότοπου) για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Κάρτας Δημότη, με την αντίστοιχη προβολή τους.
  • Δυνατότητα προβολής των επιχειρήσεων στα σύγχρονα διαφημιστικά σημεία που θα τοποθετηθούν στην πόλη.
  • Ίδρυση Γραφείου Ενημέρωσης Καταναλωτή, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με στόχο την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των πολιτών και την ανάδειξη των επιχειρήσεων.

oikonomiki anaptiksi

 

Νέες τεχνολογίες

Οι προκλήσεις της σημερινής εποχής, αλλά και του μέλλοντος, δεν μπορούν να περιμένουν. Η παράταξή μας πιστεύει ότι ένας σύγχρονος Δήμος πρέπει να διαθέτει τις κατάλληλες τεχνολογικές υποδομές, για να μπορέσει να ικανοποιήσει αποτελεσματικά τις ανάγκες των κατοίκων και των επιχειρήσεων.

nees texnologies

Μία σύγχρονη πόλη, επιβάλλεται να έχει όλα εκείνα τα εργαλεία που της προσφέρει η τεχνολογία, για να μειώνει το κόστος σε χρόνο και ανθρώπινους πόρους. Συγκεκριμένα: 

  • Αναβάθμιση του ιστότοπου του Δήμου με σκοπό να γίνει απόλυτα λειτουργικός και εύχρηστος για κάθε πολίτη, ανεξαρτήτου ηλικίας και γνωστικού επιπέδου.
  • Δημιουργία νέου ιστότοπου για την επιχειρηματικότητα που θα βοηθήσει στη σύνδεση της τοπικής κοινωνίας με την επιχειρηματικότητα και την απασχόληση.
  • Δημιουργία ιστότοπου καταγραφής των ανέργων της πόλης με τη συνεργασία του ΟΑΕΔ και σύνδεσή του με τις ανάγκες των τοπικών επιχειρήσεων για κάλυψη θέσεων εργασίας.
  • Καθιέρωση του θεσμού One Stop Shop για όλες τις διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου, που σημαίνει ότι με τη βοήθεια της τεχνολογίας, η εξυπηρέτηση του πολίτη θα πραγματοποιείται σε ένα γραφείο.
  • Επέκταση της λειτουργίας συστημάτων πληροφορικής των υπηρεσιών του Δήμου και σύνδεσή τους σε ένα κοινό δίκτυο.

Εγκατάσταση σε κεντρικά σημεία του Δήμου Info Maps και Info Kiosks που θα ενημερώνουν τους πολίτες για έκτακτα γεγονότα, δράσεις, πολιτιστικές και άλλες εκδηλώσεις κ.α.

social media